Notify Message
Forums
Page 1
Search
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[Pinned] Sök till guilden (Läs noga innan du applyar)

Vi kräver att våra raiders : Kan prestera och fokusera till en acceptabel nivå under progress men även under farm content Inte går AFK mellan trys. Breaks finns utsatta varje raid där tid finns till att göra vad man behöver Har med consumables s...
Small SkyFly 364d
SkyFly1284Small SkyFly 364d
Applikationer

[Pinned] Information och kontaktuppgifter

Vi förväntar oss näst intill 100% attendance, om du inte kan medverka på 9 av 10 raids så är du inget material för oss. Då vi förväntar oss att spela på en semi hardcore nivå.Våra raiddagarOnsdagar 19:00-22:00Torsdagar 19:00-22:00Söndagar 19:00-22...
Small SkyFly 364d
SkyFly1147Small SkyFly 364d
Applikationer

Unholy/Blood DK

Om digNamn:AndreasÅlder:32Berätta om dig själv: En farbror som bor i sitt hus i mitten av jämtland med sambo och djur. Jobbar som stödassisten på ett LSS boende och kör timmerbil extra när tid och lust finns.Utanför WoW (den lilla tid jag inte spe...
Member avatar small Bumbibeer 7d
Bumbibeer136Member avatar small Bumbibeer 7d
Applikationer

Izén Fire/Frost Mage

Namn: PatrikÅlder: 24Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Rätt så tävlingsinriktad person som tar det mesta med en nyp...
Member avatar small izen 107d
izen191Member avatar small izen 107d
Applikationer

|Yuuyi - Ele Shaman|

Namn:Markus AspÅlder:22 årHeter Markus Asp, är 22 år och kommer ifrån Östergötland, Vadstena lite skit stad. Jag jobbar som undersköterska sedan 1 år tillbaka. På fritiden så gillar jag att spendera framför datorn, men det händer att man går ut en...
Member avatar small Legalize845 111d
Legalize845292Member avatar small Zneid 111d
Applikationer

Express - Rogue

Namn: Yusuf a.k.a YussiÅlder: 20Jag är vad man skulle kalla en fridfull kille med en hel del skratt inom sig. Jag är lugn och fokuserad under press och har alltid en positiv attityd emot mina medspelare. Jag pluggar på deltid här i Lund och jobbar...
Member avatar small Yuyuc 150d
Yuyuc1104Member avatar small Yuyuc 150d
Applikationer

Mamae - Frost/Fire mage

Namn:DanielÅlder:20Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Kommer från en liten stad som heter västervik, Gillar att spe...
Member avatar small feyrith 175d
feyrith3142Member avatar small Zneid 174d
Applikationer

[DECLINED] APLLY Y GUILDE

Hi i'm Luca , nice to meet you ,I love play healers , i have 2 main healers 1 monk mw and 1 resto shaman , i wanna do progress with both characters and i'm looking for a guild like yours.https://www.warcraftlogs.com/character/eu/nemesis/malakkia -...
Member avatar small luca 234d
luca2153Small SkyFly 217d
Applikationer

[Accepted] Kelldhar - Fury/Arms Warrior Applikation

Om digNamn: Kristian O' EkströmÅlder: 31 vintrarBerätta om dig själv: Heter Kristian Olivares Ekström, är 31 år och kommer ifrån Småland, Växjö! 😎 Bor förtiden i Norge och gjort det senaste 4 åren. Jobbar inte längre utan sålde min part av ett för...
Small Kelldhar 230d
Kelldhar1122Small Kelldhar 230d
Applikationer

[Declined] Dragator, BM hunter

Om digNamn: Kristoffer HanssonÅlder:23 (idag!!)Berätta om dig själv: Go och gla kille från Göteborg! Och som de flesta göteborgare gör så jobbar jag med ett knegar jobb, jag kör truck och jobbar på lager. Håller på GAIS och gillar att vara med vän...
Member avatar small Dragator 320d
Dragator1166Member avatar small Dragator 320d
Applikationer

[Declined] Burzzt MM hunter

Namn:mattiasÅlder:24Berätta om dig själv: Just nu knegar jag som förskolelärare och gillar att dricka öl å spela/titta fotboll på fritidenOm din karaktärIn-game namn/klass/spec: Burzzt Hunter MMBattletag:mattibooy#2947Armory link: http://eu.battle...
Member avatar small mattias179 326d
mattias1791126Member avatar small mattias179 326d
Applikationer

[Accepted] Fársanbaloo - Guardian Druid

Namn:Robin RosénÅlder:24Berätta om dig själv: Aktiv målmedveten lugn och social person som gillar utmaningar, jag spelar väldigt mycket dator, ska mycket till för att få mig på dåligt humör! Jag bor i en ganska liten ort med min flickvän och våran...
Member avatar small Botulph 329d
Botulph1142Member avatar small Botulph 329d
Applikationer

[Declined] Dreedo, Feral/Balance Druid

Hej, Innan jag börjar med min applikation så kommer jag göra den lite mindre än min förra, Jag gjorde en från min telefon igår som inte vart postad av nån anledning så kommer göra denna lite mindre.Om digNamn: Adam EklundÅlder: 23Berätta om dig sj...
Small Dreedo 357d
Dreedo1156Small Dreedo 357d
Page 1