Notify Message
Forums
Page 1
Search
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applikationer

[Pinned] Sök till guilden (Läs noga innan du applyar)

Vi kräver att våra raiders : Kan prestera och fokusera till en acceptabel nivå under progress men även under farm content Inte går AFK mellan trys. Breaks finns utsatta varje raid där tid finns till att göra vad man behöver Har med consumables s...
Small SkyFly 364d
SkyFly1284Small SkyFly 364d
Applikationer

[Pinned] Information och kontaktuppgifter

Vi förväntar oss näst intill 100% attendance, om du inte kan medverka på 9 av 10 raids så är du inget material för oss. Då vi förväntar oss att spela på en semi hardcore nivå.Våra raiddagarOnsdagar 19:00-22:00Torsdagar 19:00-22:00Söndagar 19:00-22...
Small SkyFly 364d
SkyFly1147Small SkyFly 364d
Applikationer

Unholy/Blood DK

Om digNamn:AndreasÅlder:32Berätta om dig själv: En farbror som bor i sitt hus i mitten av jämtland med sambo och djur. Jobbar som stödassisten på ett LSS boende och kör timmerbil extra när tid och lust finns.Utanför WoW (den lilla tid jag inte spe...
Member avatar small Bumbibeer 7d
Bumbibeer136Member avatar small Bumbibeer 7d
Applikationer

Izén Fire/Frost Mage

Namn: PatrikÅlder: 24Berätta om dig själv: Vi vill veta vem vi rekryterar. Ta dig tid att presentera dig själv som en önskvärd person, va du gör i nuläget samt inom de närmsta månaderna. Rätt så tävlingsinriktad person som tar det mesta med en nyp...
Member avatar small izen 107d
izen191Member avatar small izen 107d
Applikationer

|Yuuyi - Ele Shaman|

Namn:Markus AspÅlder:22 årHeter Markus Asp, är 22 år och kommer ifrån Östergötland, Vadstena lite skit stad. Jag jobbar som undersköterska sedan 1 år tillbaka. På fritiden så gillar jag att spendera framför datorn, men det händer att man går ut en...
Member avatar small Legalize845 111d
Legalize845292Member avatar small Zneid 111d
Applikationer

Express - Rogue